1.9 C
Ljubljana
22. januarja, 2025

Uganete, koliko z oglaševanjem zaslužijo slovenski spletni vplivneži? Zneski so se podvojili!

Deli na omrežjih

Spletna vplivnica Cool mamacita (Teja Jugovic), ki ima na Instagramu več kot 100.000 sledilcev, je nedavno razkrila, kakšni so zaslužki spletnih vplivnežev na slovenskem trgu.

(Foto: Instagram/coolmamacitaa)

Podjetja, ki najamejo spletnega vplivneža, da promovira njihove izdelke ali storitve, gledajo predvsem na število sledilcev, ki jih vplivnež ima.

Po besedah Cool mamacite je včasih (»pred kupovanjem sledilcev«) veljalo, da pri 5.000 sledilcih za objavo plačajo 50 evrov, pri 10.000 sledilcih 100 evrov, pri 15.000 sledilcev pa 150 evrov za objavo, poroča Svet24.si.

»Trenutno so se cene vsaj podvojile. Ena objava za 10.000 realnih sledilcev se giba med 100 in 500 evrov, za story pa med 20 in 100 evri. Večinoma,« pravi Cool mamacita. »Seveda pa si cene lahko postavljaš sam. Večji doseg in odzivnost sledilcev pomenita višjo ceno.«

 

Deli na omrežjih