4.7 C
Ljubljana
25. aprila, 2024

Evrovizijo je spremljalo 183 milijonov gledalcev, štiri odstotne točke več kot leta 2019

Deli na omrežjih

Po podatkih Evropske radiodifuzne zveze (EBU) si je letošnje tekmovanje za Pesem Evrovizije ogledalo dobrih 183 milijonov ljudi, kar je štiri odstotne točke več kot leta 2019 (lani je zaradi koronaepidemije ni bilo). Finalni večer, ki je prinesel zmagoslavje italijanski rock skupini Måneskin, je v 36 državah povprečno spremljalo kar 40,5 odstotka gledalcev televizije.

Letos je Evrovizija pritegnila tudi več mladih gledalcev (od 15 do 24 let), in sicer 52,8 odstotka, kar je sedem odstotnih točk več kot leta 2019.

In YouTube? Uradni kanal Evrovizije je skupno (oba predizbora in finale) dosegel 50,6 milijona ogledov iz 234 držav, kar je 28 odstotkov več kot leta 2019. Milijonske obiske so zabeležila tudi družbena omrežja Instagram, Facebook, Twitter, TikTok.

 

Deli na omrežjih